Tooted
-
START: kliendikeskne mõtteviis – miks, kuidas, kellele?
KursusMiks räägitakse üha enam kliendikesksest mõtteviisist? Mis on teenusedisain? Ja kuidas see meid meie töös aitab? Kuidas tellida disainiteenust? Väike ülevaade ja soovitused lähteülesande koostamiseks.
Tasuta
-
Kuidas tuua paremini välja väärtus? Väärtuspakkumise loomine KOOS konsultatsiooniga
KursusSul on hea toode või teenus, aga kuidas seda tutvustada? Keeruline on kõrvaltvaataja pilguga tuua välja kõige olulisem, mis kõnetaks ja kohest huvi tekitaks. Väärtuspakkumise e-koolitus koos konsultatsiooniga aitab saada osavamaks.
€350
-
Kuidas mõista sihtrühmi tänapäevaselt ehk persoonade loomine KOOS konsultatsiooniga
KursusKoolituse eesmärk on aidata sul mõista paremini enda sihtrühmi, et luua paremat kliendikogemust. Õpid näidete abil, kuidas sihtrühmi eristada, mis on nende vajadused ja mida nad väärtustavad. Tulemuseks 3 persoonat.
€450
-
Brändi mõtestamine koos konsultatsiooniga (nii uuele kui olemasolevale brändile)
KursusBränd ei ole ainult logo ja värvid. Selleks, et luua tugev bränd, tasub laduda korralik vundament ning teha ära mõned kodutööd. Siis on ka kindlam, et disainer mõistab ja loob sulle sellise visuaalse maailma, mis haakub sinu ootustega.
€550
-
Ettetellimisel
Kliendiuuringu ettevalmistamine KOOS konsultatsiooniga
KursusAvasta klientide kuulamise, mõistmise ja vajaduste põnev maailm. Õpi küsimuste küsimise kunsti ja arendada keskastmejuhina arusaamu parema kliendikogemuse pakkumiseks.
€350
-
Hetkeolukorra kaardistamine ja probleemide tuvastamise kursus
KursusSul on lähteülesanne ja soovid teenust parendada? Väga hea. Kas oled ka valmis selleks, et lauale tuleb teiste osapoolte vaade ning ülesanne võib muutuda? Eesmärk on saada pihta algpõhjusele, maandada riske ja saada parim lähteülesanne.
€600